Pesanan
Proses induk pesanan:
Anda bertanya tentang produk yang anda beli - "Kakitangan pusat membeli-belah
bertanya -" Kakitangan memberitahu anda tentang harga jualan akhir - "Perkhidmatan pelanggan memberitahu
anda untuk mengesahkan
pesanan -" Anda mengesahkan pesanan (atau membatalkan pesanan) - "Susun pesanan pembelian -" Proses pesanan
tamat .
Langkah penyusunan dijelaskan:
1. Pilih produk. Apabila kuantiti yang anda beli melebihi
inventori kami, item tersebut akan ditambahkan secara automatik pada troli beli-belah di bawah jenis
"Pesanan".
2. Selepas anda menghantar pesanan, anda perlu menunggu
kakitangan yy-ic.my untuk membuat sebut harga.
3. yy-ic.my kakitangan pembelian akan mengesahkan terkini kami
kuantiti inventori dan buat sebut harga untuk menentukan harga kos pembelian barang.
4. Berdasarkan harga kos pembelian, inventori sedia ada
kuantiti, dan kuantiti pesanan anda, sistem akan mengira jualan akhir secara automatik
harga.
Harga jualan akhir mungkin berbeza daripada harga
apabila anda membuat pesanan dan harga mungkin meningkat atau menurun.
Kerana harga dikira sepenuhnya berdasarkan sebenar
perubahan harga pasaran, mekanisme penetapan harga kami lebih tepat pada masanya dan telus.
5. Selepas harga jualan akhir ditentukan, yy-ic.my
kakitangan perkhidmatan pelanggan akan menghubungi anda untuk memaklumkan harga jualan akhir dan tarikh
penghantaran.
6. Anda boleh memilih untuk membatalkan atau mengesahkan
pesanan.
7. Selepas mengesahkan pesanan pembayaran, kakitangan yy-ic.my akan
mengatur pembelian dan pembelian.
8. Barang dihantar dan proses pesanan adalah
selesai.
Apa ialah YY-IC .com?
YY-IC.com milik YYIC International Co., Limited. YY-IC.com di mana anda boleh mencari komponen elektronik dengan cepat. Sejak dilancarkan pada 2008, kami mempunyai komponen elektronik inventori, Jumlah stok, bernilai lebih daripada 460 000 item, diperoleh daripada elektronik komponen pengilang dan ejen sah mereka. Semua produk ini tersedia untuk dipenuhi segera. Semua alat ganti adalah jaminan 100% baru asli dengan fungsi yang sempurna.
Di mana adakah YIC International berasaskan?
Kami
adalah pasukan yang terdiri daripada lebih 28 profesional yang berpangkalan di lokasi di china. YYIC Sejak 2008. Kami percaya: Kualiti adalah
jiwa kita.
Apa itu
kad talian kuat anda?
Bagaimana adakah saya menggunakan utiliti Carian Bahagian anda?
Kami telah menjadikan carian inventori kami pantas dan mudah dari mana-mana sahaja di tapak kami. Pada mana-mana YY-IC.com halaman web, Hanya masukkan nombor bahagian anda dan klik " Cari". Anda akan mendapat satu set hasil, cari bahagian anda sedang mencari. Kemudian anda boleh menghantar Permintaan Untuk Sebut Harga atau RFQ dalam talian, jualan syarat YIC kami rakan sekutu akan menghubungi anda sebentar lagi dengan harga dan penghantaran melalui E-mel.
Apakah kad talian kuat anda?
Kami
adalah khas untuk cip IC & Pengedar Komponen Elektronik Modul IGBT.
IC
jenama pengedaran: VISHAY/IR, NXP, ON, INFINEON, ST, NS, MICROSEMI , XILINX, Peranti Analog, ALTERA, TI,
LATTICE, Broadcom, MAXIM, ATMEL, LINEAR, CYPRESS, FAIRCHILD, TOSHIBA, ACTEL, INTERSIL, AVAGO, PMC dan
Lagi.
IGBT/FET
Modul : SEMICRON, EUPEC, INFINEON, MITSUBISHI, FUJI, POWEREX, IXYS, IR, ASTEC dan Banyak Lagi.
Bagaimana untuk membuat pesanan?
Oleh menghantar RFQ/Petikan daripada laman web dengan mengisi borang dengan senarai bahagian pertanyaan anda dan kenalan maklumat, atau E-mel RFQ ke [email protected] , jualan kami akan menghubungi anda melalui e-mel dengan sebut harga kepada anda, selepas anda mengesahkan semula sebut harga atau pesanan anda diluluskan, sila hantar pesanan yang diluluskan atau sahkan berita kepada jualan kami dengan maklumat penghantaran, syarat jualan kami akan menghantar invois Proforma dengan maklumat bank kami kepada anda. Sila ingat untuk menunjukkan nombor bahagian yang tepat, kuantiti dan pengilang yang diperlukan.
Ada tiada harga pada halaman produk – Apa yang perlu saya lakukan?
Anda boleh menghantar RFQ/Sebut Harga (URL: https://www.yy-ic.my/article/contact-us ) Tanya Dalam Talian atau Hubungi Kami atau E-mel Kami di [email protected] kepada semak semula harga dan maklumat stok. Kami akan menawarkan sebut harga kami untuk anda secepat mungkin dan selepas pengesahan anda pesanan, kami akan menghantar invois proforma kami untuk anda membuat pembayaran.
Apa cara penghantaran boleh menyokong?
Kami
dihantar ke seluruh dunia menggunakan kurier antarabangsa seperti DHL, FedEx, UPS, TNT dan EMS atau mel HongKong. Biasanya kita akan
gunakan DHL/FedEx. Kami juga boleh menggunakan akaun pengangkutan pelanggan. Masa penghantaran standard ialah 1-4 hari perniagaan (biasa
2-3hari) bergantung pada destinasi. Kaedah penghantaran lain boleh dibincangkan. Kami berusaha untuk memenuhi setiap pelanggan
keperluan.
Lagi
butiran: URL:www.yy-ic.my/article/delivery-information
Apakah kaedah pembayaran yang anda tawarkan?
Kami
terima bayaran pindahan kawat terlebih dahulu untuk pesanan pertama pelanggan baharu. Kaedah pembayaran:
Pindahan Wayar /
Pemindahan Telegraf (T/T) ke akaun HSBC kami, Western Union, PayPal (Kad Kredit). Kami menerima bayaran lain
cara
untuk pelanggan istimewa. Jangka Bersih hanya untuk pelanggan kerjasama jangka panjang.Mengenai bayaran
Bank: Bank Pemindahan Kawat
Caj
USD15.00 hingga USD30.00, HK HSBC kepada HK HSBC, tidak memerlukan sebarang caj. Sila ambil perhatian bahawa
kami menerima pembayaran dalam USD
dan
EURO, GBP, HKD.
Lagi
butiran: URL: www.yy-ic.my/article/payment-information
Boleh Saya mendapat syarat Net?
Kami mempunyai sejumlah besar pelanggan daripada pelanggan berulang yang berterusan kepada pembeli sekali. Syarat Bersih boleh diperluaskan kepada pelanggan berulang berikutan sejarah pembayaran yang berjaya dengan kami.
Apa adakah jaminan pada bahagian yang anda jual?
Kami menjaminkualiti selama 60 hari atau lebih lama, sejak bahagian dihantar. Semua bahagian kami datang dengan bahagian kami sendiri Sijil Pematuhan yang menjamin bahagian akan memenuhi semua spesifikasi pembuatan. Semua bahagian akan memeriksa dan memastikan 100% bahagian asal baru sebelum penghantaran. Jika bahagian yang anda terima tidak memenuhi borang, spesifikasi kesesuaian dan fungsi pengeluar, kami akan menggantikan alat ganti atau memulangkan wang anda. Polisi kami ialah: Jika bahagian ditolak semasa pemeriksaan masuk atas sebab tidak berfungsi, anda perlu menghubungi kami dalam tempoh 15 hari bekerja untuk meminta RMA. Jika anda mempunyai sebarang kegagalan atau masalah dengan bahagian semasa pengeluaran, pemasangan atau ujian, sila hubungi kami : [email protected]
Boleh Saya membuat akaun baharu di tapak web?
Anda
boleh membuat dan menggunakan "Akaun Saya" untuk Mendaftar atau Log Masuk dan Bahagian atas halaman tapak
web. Di sana anda akan menemui anda
bertanyakan senarai dan edit maklumat hubungan dan maklumat penghantaran anda.
Untuk
sebut harga, kami akan menghantar melalui E-mel kepada anda, supaya anda boleh mendapatkan maklumat yang
lebih terperinci. atau E-mel
kami
[email protected]
Apa adakah waktu pejabat anda bekerja?
Kami
waktu pejabat ialah Isnin. melalui Jumaat. AM9:30---PM11:30
Sab. AM10:00---17:00
(china Standard
Masa )
Terima kasih
anda sokongan anda. Jika Ada Lagi Soalan atau Pertanyaan, sila e-mel kepada kami. Alamat E-mel kami:
[email protected]